30.6.2015

PiggyBaggyn 24h-Kylätila tuo palvelut asuinalueille

Kuva1, Kuva2
PiggyBaggyn 24h-Kylätilaa esitellään Vantaan asuntomessuilla yhteistyössä VAV Asuntojen kanssa. 24h-Kylätilakonseptin avulla minkä tahansa asuinalueen asukkaat saavat käyttöönsä monipuolisia palveluita ja voivat yhdessä rakentaa elinvoimaisen yhteisön. Kävelyetäisyydellä olevaan 24h-Kylätilaan voi tilata verkkokauppojen kotiinkuljetuksia ja sitä voi käyttää ruokapiirien ja kierrätyspiirien toiminnassa. 24h-Kylätilaa voi myös helposti hyödyntää työkalujen ja tavaroiden lainauspisteenä. Kaikki palvelut toimivat saumattomasti myös verkon yli.

Vantaan asuntomessuilla esitellään 24h-Kylätilan toimintaa ja sitä käyttäviä palveluita. 24h-Kylätila toimii PiggyBaggy-tavarakimppakyydin toimituspisteenä ja ja Active LifeVillage Oy Hyvinvointilainaamon esittelypisteenä. Lisäksi esitellään palveluiden helpon käytön mahdollistavaa Signicat -tunnistautumisratkaisua. Kävijät voivat esittää toiveitaan heille tärkeistä palveluista ja osallistua VTT:n tutkimukseen siitä, miten Suomessa pitäisi edistää resurssitehokasta paikallistaloutta.

24h-Kylätilaan voi tutustua Vantaan asuntomessuilla VAV Asuntojen Opaali-talon pihapiirissä, jossa messuesittelijät vastaavat mielellään kysymyksiin. Vantaan asuntomessut on avoinna yleisölle 10.7.-9.8.2015 päivittäin klo 10-18 Vantaan Kivistössä.